Najčešće postavljana pitanja

Opšta pitanja


Šta je SrediMe?

Nov i uzbudljiv, SrediMe je inovativni onlajn servis koji unapređuje iskustvo zakazivanja termina u salonima lepote. Inspirišemo ljude da pronalaze nove načine da iskažu svoju lepotu, da istražuju najnovije trendove u svetu kozmetike i brige o licu i telu i da uživaju u tome!
SrediMe je bolji način za otkrivanje izvrsnih salona lepote, frizerskih i kozmetičkih salona, SPA centara i masaža. Sada možete direktno zakazati svoj termin, onda kada Vama odgovara, sa više poverenja i više mogućnosti izbora. Zakazivanje tretmana lepote treba da bude lepše, lakše, brže i spremni smo da Vam to i omogućimo
Ako želite više podataka o nama, posetite stranu O nama ili nam se slobodno javite na info@sredime.rs - rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja :)


U kojim gradovima je dostupan servis?

SrediMe trenutno radi u Beogradu, a uskoro će biti dostupan i u Novom Sadu te i u svim većim gradovima Srbije.


Da li je SrediMe salon lepote?

Ne, mi nismo salon niti smo mi vlasnici salona. Takođe, nismo ni proizvođači kozmetike. Mi samo pomažemo u otkrivanju dobrih salona i preciznom zakazivanju termina u njima i trudimo se da u tome budemo najbolji :)


Da li je SrediMe besplatan?

Da! Ovo je 100% besplatna usluga - SrediMe nikada ne naplaćuje svoje usluge korisnicima, možete ga koristiti potpuno besplatno.

Sve cene na SrediMe su iste (ili povoljnije) kao u salonima, bez razlike na koji način zakazujete.


Zakazivanje termina


Kako da zakažem termin?

Ako tražite neki konkretan salon, u zaglavlju svih stranica SrediMe možete uneti njegovo ime i direktno preći na ponudu željenog salona.

Ukoliko želite da pregledate ponudu raznih salona, krenite od početne strane sajta i pretražite salone po gradu i/ili vrsti usluge koju želite. Salone možete dodatno filtrirati po mnogo različitih parametara, kako bi što brže došli do željene usluge.

Kada pronađete salon koji Vas zanima, izaberite uslugu/tretman iz cenovnika salona, te odaberite jedan od slobodnih termina. Unesite svoje podatke i proverite ispravnosti broja mobilnog telefona. I to je to :) Upravo ste zakazali svoj termin u salonu!

SrediMe će Vam poslati e-mail sa detaljima zakazivanja, a potom će Vam i salon poslati dodatnu potvrdu da je Vaš termin rezervisan samo za Vas.


Da li mogu da zakažem više usluga?

Naravno, jednostavno ponovite postupak zakazivanja za sve usluge koje želite.


Kako radi zakazivanje termina?

SrediMe je opremio salone sa softverom za praćenje slobodnih termina i saloni mogu nezavisno i u bilo kom trenutku ažurirati svoju ponudu i slobodne termine. Svi saloni su prošli kroz obuku upravljanja slobodnim terminima. Na taj način SrediMe može prikazati sve dostupne termine salona i omogućiti zakazivanje termina u realnom vremenu. Ako ipak primetite bilo kakvu netačnost, molimo Vas da nam javite i čim pre ćemo to srediti.


Šta znači Instant zakazivanje?

Instant zakazivanje označava potpuno automatizovano zakazivanje sa najsvežijim kalendarima salona na SrediMe. Zakazivanje u ovim salonima daje najveći komfor prilikom zakazivanja i minimizuje mogućnost da je željeni termin već zauzet. SrediMe u realnom vremenu prati aktivnosti salona i ažurira dostupnost Instant zakazivanja. Svakako, korisnici SrediMe mogu da zakažu termin u bilo kom salonu koji je prikazan na sajtu, a Instant zakazivanje je oznaka koja Vam može pomoći da izaberete salon u kome će to biti što brže, lakše i preciznije.


Kako da iskoristim promo kod?

Ukoliko imate SrediMe promo kod, unesite ga na poslednjem koraku zakazivanja, u dnu stranice i kliknite na dugme Proveri. Ukoliko je promo kod ispravan i važeći, obračunaće se odgovarajući popust, te ćete platiti manje u salonu. Promo kodovi mogu da se iskoriste samo u salonima koji u načinima plaćanja navode da prihvataju promo kodove, a takve salone možete naći i pomoću filtera za pretragu salona.

Ako nemate promo kod, pratite nas na društvenim mrežama gde povremeno delimo promo kodove.


Kako da znam da je moj termin uspešno zakazan?

Stanje svih svojih zakazivanja možete proveriti na stranici Moji termini. Dodatno, poslaćemo Vam e-mail sa detaljima zakazivanja, a potom će Vam i salon poslati dodatnu potvrdu da je Vaš termin rezervisan samo za Vas. Salon će Vas očekivati u vreme koje ste izabrali i nije potrebno da nosite bilo kakve potvrde o rezervaciji. Samo dođite i ponesite dobro raspoloženje :)

Ukoliko se desi da ne dobijete potvrdni e-mail, proverite da li je možda završio u Vašem spam folderu među neželjenom poštom. Da biste u budućnosti to izbegli, dodajte nas u svoj e-mail adresar.

Kako i gde plaćam?

Plaćate u salonu nakon obavljene usluge, po cenovniku salona, kao da ste zakazali na bilo koji drugi način ili otišli u salon bez zakazivanja.

Sve usluge salona možete platiti gotovinom u salonu, a na SrediMe ćete za svaki salon videti i druge načine na koji možete platiti u salonu.


Kako da izmenim zakazani termin?

Za izmenu zakazivanja, molimo Vas javite se na 062 1000 123 ili na info@sredime.rs, sa brojem zakazivanja koje želite izmeniti, kao i novim željenim terminom.


Kako da otkažem zakazani termin?

Nadamo se da nećete morati da otkažete zakazani termin, ali ukoliko se to desi, tu smo da Vam pomognemo. Na stranici Moji termini, otvorite zakazivanje koje želite otkazati i kliknite na "Otkaži zakazivanje".

Alternativno, javite se na 062 1000 123 ili na info@sredime.rs, sa brojem zakazivanja koje želite otkazati i razlogom otkazivanja.

Molimo Vas da ukoliko otkazujete zakazani termin to učinite što pre, optimalno najmanje 24 časa unapred.

Ukoliko morate da otkažete zakazani termin u poslednjem trenutku, molimo Vas da pozovete i obavestite salon što pre.


Gde mogu da vidim kontakt podatke salona?

Dobićete ih u potvrdnom e-mailu prilikom rezervacije, a u možete ih videti i u detaljima za svako zakazivanje na stranici Moji termini.


Kako da salonu prenesem napomenu o alergiji ili druge napomene?

Na poslednjem koratu procesa zakazivanja unesite te informacije u polje Napomena. Svakako preporučujemo da prilikom posete salonu ponovo napomenete bilo koju važnu informaciju koju zaposleni u salonu treba da zna za optimalno i sigurno obavljanje tretmana.


Utisci i ocenjivanja salona


Zašto da ostavim svoj utisak o salonu?

Želimo da svaki naš korisnik uživa u svom tretmanu u partnerskim salonima. Ukoliko svi korisnici dele svoje utiske i ocene salona, svi mogu i da koriste iskustva drugih pri izboru salona i usluga, a saloni da dobiju dragocenu povratnu informaciju kako bi dodatno poboljšali svoju uslugu. To je odličan način da pohvalite salon i zaposlenog u salonu ili da date sugestiju.


Kako da ostavim utisak?

Nakon završene usluge koju ste zakazali na SrediMe u kojoj ste, nadamo se, uživali, možete kliknuti na dugme Utisak pored tog zakazivanja na stranici Moji termini. Ocenite salon i unesite komentar. Vaš utisak će biti objavljen na stranici salona. SrediMe objavljuje sve utiske korisnika, osim u retkim slučajevima ako je sadržaj u suprotnosti sa Pravilima korišćenja servisa.


Kako i kome da se žalim u slučaju problema?

Uvek se trudimo da sarađujemo sa najboljim salonima u gradu, no i najboljima se povremeno dešava da pogreše ili da dođe do nesporazuma. Ukoliko mislite da niste dobili očekivani nivo usluge ili da Vam je naplaćeno više ili imate bilo kakvu drugu primedbu na salon ili osoblje salona, najbolji trenutak za žalbu je dok ste još uvek u salonu, jer će tako Vaša žalba biti najbrže rešena. Pokušajte da razgovarate sa vlasnikom ili menadžerom salona - najčešće se problemi mogu rešiti odmah na licu mesta.

Ukoliko i dalje niste zadovoljni, javite se našem timu za Podršku korisnika na info@sredime.rs sa:

  • brojem rezervacije,
  • opisom problema i
  • odgovorom salona na Vašu žalbu

i učinićemo sve što je u našoj moći da se problem reši.

Ukoliko ste nezadovoljni uslugom servisa SrediMe, najljubaznije Vas molimo da nam se javite.


Saradnja


Kako da se zaposlim u SrediMe?

SrediMe je mlad, moderan i dinamičan internet startup iza koga stoji posvećen tim sastavljen i od iskusnih veterana elektronske trgovine i od mladih snaga u usponu. Kao kompanija sa brzim i konstantnim rastom, imamo stalno otvorene pozicije za nove talentovane članove tima.

Pogledajte trenutno otvorene pozicije u našem timu.


Kako da postavim svoj salon na SrediMe?

Pošaljite nam podatke o Vašem salonu i Vaše kontakt podatke na info@sredime.rs i kontaktiraćemo Vas u najkraćem roku. Dobrodošli!



Ako i dalje imate pitanja ili nedoumica javite nam se na info@sredime.rs.